خانه / بدنسازی / چهار عادت غذایی برای شروع سال جدید – بادی بیلدینگ

چهار عادت غذایی برای شروع سال جدید – بادی بیلدینگ

آیا نیاز دارید که رژیم غذایی خود را در سال جدید تقویت نمایید؟ روش های سخت و احمقانه را فراموش کنید و روش های بی درد سر را که باعث بهبود سلامت شما، کاهش چربی ها و ماهیچه های مقاوم تر می شود را جایگزین آن نمایید.

هم اکنون بسیاری از افراد به دنبال برنامه ریزی برای داشتن سالی همراه با سلامتی هستند تا بتوانند ماهیچه هایی بیشتر و چربی کمتر داشته باشند. برای افرادی که چنین تمایلاتی دارند هیچ کمبودی وجود ندارد تا بتوانند کوکی های ناسالم را کنار بگذارند و با یک رژیم غذایی مناسب ، تناسب اندام خود را تضمین نمایند

همه این روش ها اغلب دارای نکات مهمی هستند اما بهتر است روی روش های قابل تحمل و آنهایی که بر اساس تحقیق می باشند تمرکز نماییم. سال جدید را با یک رژیم غذایی فوق العاده و همراه با این روش های آسان شروع کنید – و خودتان را برای یک موفقیت طولانی مدت آماده نمایید.

۱- حلقه پروتئینی

ممکن است  چینی ها نام حیوان سال جدید را «سگ» بگذارد. اما بخاطر سلامتی و تناسب اندام شما بهتر است امسال را سال «ماهی» نامگذاری نماییم. انجمن قلب امریکا توصیه می کند که نصف غذای آمریکایی ها باید ماهی باشد. ۹۹ درصد افراد مقدار کافی اسیدهای چرب را از رژیم غذایی خود دریافت نمی کنند.
امگا ۳ به بهبود سلامت قلب، مغز و استخوان کمک می کند. یک مطالعه در مجله علوم پزشکی و ورزشی نشان داده است که افرادی که مقدار بیشتری امگا ۳ دریافت می کنند پس از ورزش های سنگین درد کمتری احساس می کنند.
اسیدهای جرب پس از وارد شدن به سلول های ماهیچه ای آسیب های ناشی از جابه جا کردن یک تکه آهن را کاهش می دهند. اگر طرفدار ماهی نیستید روغن ماهی مصرف نمایید. بدون اینکه مزه ماهی را احساس نمایید مقدار کافی از این مواد را دریافت خواهید کرد.

چهار عادت غذایی برای شروع سال جدید
۲- بدنبال پروتئین های گیاهی باشید.

مطالعات زیادی نشان می دهد که ایده خوبی است که سال جدید را با دریافت پروتئین بیشتری از گیاهان آغاز کنیم و همچنین بتوانیم پروتئین کمتری از حیوانات دریافت نماییم. پس از یک برنامه ریزی برای یک شیوه زندگی عالی و بررسی عوامل خطر آفرین تغذیه ای به تحقیقی خواهیم پرداخت که روی ۱۳۱۳۴۲ داوطلب انجام شده است . این تحقیق نشان می دهد که داوطلبانی که حدود ۳درصد پروتئین های گیاهی مصرف کرده اند پس از گذشت ۳۲ سال تا حدود ۱۰ درصد خطر مرگ بر اثر بیماری های قلبی در آنها کاهش یافته است.

چهار عادت غذایی برای شروع سال جدید

اگر این موضوع هنوز برای شما ثابت نشده است در این مورد فکر کنید: مصرف کردن ۵۰۰-۳۷۵ گرم میوه، سبزیجات و حبوبات در هر روز بیماری قلبی را در طیف وسیعی از افراد کاهش می دهد. (هر سیب حدود ۱۸۰ گرم است)

اگر رژیم غذایی شما بیشتر بر پایه مواد غذایی مثل حبوبات، گیاهان سبز، مغزها  است. مسلماً فیبر، ویتامین و مواد معدنی بیشتری دریافت می کنید که حاوی آنتی اکسیدان ها هم می باشد. همه آنها نقش چشمگیری در سیستم ایمنی بدن و نیروی چربی سوزی دارند. اما صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد: وقتی پروتئین خود را بیشتر از گیاهان دریافت می کنید می توانید تنوع بیشتری از غذاهایی مصرف کنید که می توانند به مواد مغذی تری تبدیل شوند.

۳- جلوی کالری های خود را بگیرید

چهار عادت غذایی برای شروع سال جدید
در سال جدید همانند پادشاهان صبحانه، همانند پرنسس ها ناهار و همانند فقرا شام بخورید. محققان پیشنهاد می دهند که دریافت کالری بیشتر در اوایل روز به شما در تمیز کردن و سالم نگه داشتن شکمتان کمک می کند. یک تحقیق در سال ۲۰۱۷ نشان می دهد که افرادی که در اوایل روز مثلاً در صبحانه کالری بیشتری و بطور متوسط ،در ناهار دریافت می کنند در مقایسه با افرادی که وعده های غذایی مفصلی در شام می خورند، دارای بدن های قوی تری هستند.

چرا اینگونه است؟

یک دلیل این است که به اشباع شدن شما کمک می کند. میل شدید به جانک فودها را در طی روز کاهش می دهد و متابولیسم بدن شما مثل حساسیت به انسولین را بهبود می بخشد و این حقیقت را که بدن انسان در اول صبح متابولیسم بیشتری دارد را تحقق می بخشد.

تحقیق دیگری پیشنهاد می دهد که خوردن صبحانه در ساعات نزدیک به ظهر باعث چاق شدن ناخواسته بدن می شود.

پیشرفت در سال جدید بهتر است با یک روز خوب و غذاهایی جامد با مقدار زیادی غلات، پروتئین مثل تخم مرغ و چربی های سالم مثل مغز ها و دانه ها شروع شود.

۴- ذهن خود را درگیر رژیم غذایی کنید.

من می خواهم این پیشنهاد را بدهم که یک رژیم غذایی هوشمند در سال جدید داشته باشید. اینقدر که ما مشغله داریم فقط می خواهیم غذاها را قورت دهیم بدون اینکه ذره ای فکر کنیم. این موضوع باعث می شود که مقدار زیادی غذا بدون هیچ تفکری بخوریم. بنابراین تغذیه ای ضعیفی خواهیم داشت.

چهار عادت غذایی برای شروع سال جدید

مطالعات نشان می دهد که افرادی که با سرعت زیاد غذا می خورند مقدار بیشتری کالری مصرف می کنند و پس از وعده غذایی احساس گرسنگی خواهند کرد و نیروی کمتری خواهند داشت.
رژیم غذایی هوشمند، از سوی دیگر، نه تنها می تواند مزه ای بهتر از غذا ارائه دهد بلکه راهی به شما می دهد تا بتوانید دلایل گرسنگی خود را بیابید. وقت گذاشتن برای هر لقمه ای که می خورید باعث می شود عادت های بد غذایی مثل خوردن با استرس ، که باعث انتخاب ضعیف غذاها و  همچنین باعث افزایش وزن می شود ، را تصحیح کنید .

ترجمه اختصاصی سایت BodyBuilding.ir


لينک منبع

درباره ی linkmaster110

همچنین ببینید

تمرین پا دالاس مک کاور

تمرین پا دالاس مک کاور https://edcoan.ir/media/movies/Budybudling/2018/02/Dallas-McCarver-Leg-Workout.mp4 لینک دانلود دانلود نوشته تمرین پا دالاس مک کاور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *